Přijetí a zpracování objednávky
Po odeslání objednávky z konfigurátoru zákazník obdrží do zadané emailové schránky potvrzující email a souhrn objednávky.
Nejpozději během několika pracovních dnů Vás budeme kontaktovat s předběžným termínem dodání. Pokud není uhrazena celá cena předem, obdržíte zálohovou fakturu na 35% z ceny nakonfigurovaného skleníku. Platba se provádí převodem.
Po uhrazení platby, nebo zálohy je produkt zadán do výroby a od této chvíle se odvíjí datum dodání.
Skleníky se vyrábí podle chronologického pořadí přijatých objednávek.
O termínu doručení vás budeme informovat předem cca 2 týdny před samotným doručením.
Pokračujte zde pro doplňují informace k montáži skleníku případně montáži skleníku na klíč.
V případě dotazů nás prosím kontaktujte:
E-mail: [email protected]
Telefon: +420 608 216 229
Po obdržení notifikačního e-mailu o přijetí objednávky prosím zkontrolujte správnost uvedených informací. Pokud se v údajích objeví jakákoliv nesrovnalost, nebo budete chtít cokoliv změnit, co nejdříve nás kontaktujte. Na pozdější reklamace tohoto druhu nebude brán zřetel, zejména v případě zakázkové výroby.
V případě, že jste neobdrželi potvrzení o zpracování objednávky, ozvěte se nám na některý z uvedených kontaktů.