Přijetí a zpracování objednávky

Po odeslání objednávky z konfigurátoru zákazník obdrží do zadané emailové schránky potvrzující email a souhrn objednávky.

Nejpozději během několika pracovních dnů Vás budeme kontaktovat s předběžným termínem dodání. Pokud není uhrazena celá cena předem, obdržíte zálohovou fakturu na 35% z ceny nakonfigurovaného skleníku. Platba se provádí převodem.

Po uhrazení platby, nebo zálohy je produkt zadán do výroby a od této chvíle se odvíjí datum dodání.

Skleníky se vyrábí podle chronologického pořadí přijatých objednávek.

O termínu doručení vás budeme informovat předem cca 2 týdny před samotným doručením. 

Pokračujte zde pro doplňují informace k montáži skleníku případně montáži skleníku na klíč.

V případě dotazů nás prosím kontaktujte:

E-mail: [email protected]
Telefon: +420 608 216 229

Po obdržení notifikačního e-mailu o přijetí objednávky prosím zkontrolujte správnost uvedených informací. Pokud se v údajích objeví jakákoliv nesrovnalost, nebo budete chtít cokoliv změnit, co nejdříve nás kontaktujte. Na pozdější reklamace tohoto druhu nebude brán zřetel, zejména v případě zakázkové výroby.

V případě, že jste neobdrželi potvrzení o zpracování objednávky, ozvěte se nám na některý z uvedených kontaktů.

Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.