Převzetí skleníku zákazníkem

Před dodáním prosím zajistěte prostor pro vykládku skleníku ve vzdálenosti do 10 m od místa, kam je možné zajet po pevné komunikaci nákladním vozem.

Po příjezdu na místo dodání řidič provede prohlídku komunikace a jejího okolí a následně rozhodne, kam je možné s nákladním vozem bezpečně zajet.

Prostor pro uložení skleníku by měl být chráněn před nepříznivými povětrnostními podmínkami.

Pokud není k dispozici kryté místo, zajistěte díly plachtou nebo jiným nepromokavým materiálem. Složené sklo nesmí být skladováno na přímém dešti. Mohlo by dojít k jeho poškození tzv. korozí skla.

Dodané výplně budou po vyndání z přepravního obalu uloženy na Vámi určené místo. Jejich množství a stav si ve vlastním zájmu překontrolujte při převzetí skleníku, na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

V případě desek z polykarbonátu a plexiskla je naprosto nezbytné, aby nedocházelo k “šoupání” desek po sobě. Vždy je třeba každou desku nazvednout na celé ploše a pohybovat s ní až následovně. Desky by se tímto pohybem mohly snadno poškrábat.

Dřevěná konstrukce skleníku musí být skladována minimálně 30 cm nad úrovní terénu, v případě že je skladováno venku. Mezi jednotlivými vrstvami musí být proklady každých 120 cm. Dřevo musí být chráněno proti dešti a vlhkosti. Vlhnutím dřevo může zvětšit svůj objem a při následné montáži díly do sebe nemusí správně pasovat. 

Jestliže jste v objednávce zvolili platbu zálohou, doplatek probíhá při dodání skleníku.

Všechny díly skleníku, včetně výplní zkontrolujte i s řidičem na místě vykládky.

Podepsáním dodacího listu nebo faktury potvrzujete, že zboží bylo předáno v pořádku.

Dojde-li při pozdější manipulaci k poškození, tak na případnou reklamaci nebude brán zřetel.

Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.